Vytvořte si vlastní značku! 1577


Že budování značky patří do kategorie cíleného marketingu velkých firem je klišé, dnes již patřící minulosti. Z facebooku na nás vystrkuje rohy Pekelná značka od Tomáše Lukavce. V médiích se většinou dovídáme negativní fakta, kdo kde zkopíroval nápad, produkt. Pak se v rámci šmejdění po knihkupectví objeví „obyčejná“ brožovaná“ publikace s názvem Vytvořte si vlastní značku. Vejde se do kabelky (to je moje velká priorita! :-)), rychle se čte a v při řešení vložených cvičení se vám začne mozek lehce vařit. Přečtete ji za pár hodin. Pracujete s ní pak celý následující rok.

 

… není důležité, koho znáte, ale kdo zná vás

 

Když budovat značku – TAK POSTUPNĚ  a INTERAKTIVNĚ!

Vytvořte si vlastní značku

Přiznávám se k malé skepsi, kterou na mě udělaly jména anglických pánů, autorů této knížky. Přeci jenom anglosaské země mají jiný způsob myšlení a Čech si řekne, že tohle u nás fungovat nebude. Omyl! Chválím Johna a Davida za opravdu brilantní poskládání kapitol v této publikaci. Jsou to skvělí průvodci světem vybudování si vlastní nebo firemní značky.

PS: Proto i moje knížka dnes vypadá značně použitě až velmi „jetě“.

Když přeskočíte jednu kapitolu, stejně se k ní záhy musíte vrátit, protože vám vypadne kousek z fungujícího systému a si někde zapomenete postavit další schůdek, zákonitě padnete dolů. Když budovat značku – TAK POSTUPNĚ a INTERAKTIVNĚ!

 

jedinečnost

Použijte svou jedinečnou kombinaci k tomu, abyste sami sebe prodali!

 

Na straně 85 najdete i vysvětlení, jak využít sílu svého archetypu. A jsme opět zpátky v historii a u pana C. G. Junga a využití jeho základních rozdělení lidských archetypů. David s Johnem vám velmi jednoduchým způsobem vysvětlí a přiblíží proč je důležité znát sám sebe. Kde hledat své silné stránky a o ty opřít budování značky. Nebojte se! Použijte svou jedinečnou kombinaci k tomu, abyste sami sebe prodali!

 

Zviditelnění – placení – budování týmu.

Už vás slyším:“ Zviditelnění je složité a stojí spoustu peněz. Neumím si říct o peníze za svou odvedenou práci. Budování kvalitního týmu je sci-fi.“ Je to velký koláč, z kterého je těžké si kousek ukrojit. A co se stalo mně? Dostala jsem do rukou nůž, postavili mě před koláč, dodali odvahu zanořit nůž do těsta a kousek ukrojit. A nejen to. Ukrojený kousek s chutí snít do posledního drobečku.

 

Komu knížka může pomoc?

  • firmám – spousta z vás stále nemá kompletně využité všechny nástroje své značky
  • osobním značkám – naleznete zde vychytávky, které vás dostanou přirozenou cestou do podvědomí a povědomí lidí
  • lidem, tvořícím projekty – každý projekt je jedinečnou značkou a platí pro něj stejná pravidla jako pro firmu, osobní značku

 

Za mě patří velké poděkování nakladatelství Synergie vydávajícím knížky věnující se businessumotivaciosobnímu rozvoji. Hledá na zahraničním knižním trhu zajímavé publikace, překládá je a přináší do našich knihoven.

 

A jelikož mám dvě zcela nová vydání na stole máte možnost ji vyhrát v krátké soutěži 🙂 ať si můžete budovat svou značku!

 

 

vyhraj